Desfilada de gent en bicicleta pel carrer de Josep Anselm Clavé, en la celebració del Club Ciclista. A primer pla, al mig Frederic Aragonès i Ferran Salamero.
Preparació d'un àpat en la nau industrial de l'empresa Saphil, al carrer de la Font de l'Escot. Els diferents cambrers, entre ells Ferran Salamero, entre les taules.
Demostració de costura i brodat amb les màquines de cosir Singer, al carrer de Sant Roc. Al centre de la imatge, darrere dels homes que cusen amb camisa clara i corbata, hi ha Pere Iglésias, alcalde de 1937 a 1939, que era representant d'aquesta marca comercial.
Obres de remodelació a l'interior del cinema Majèstic, aleshores anomenat Coliseum. Retrat dels treballadors en mig de les bastides i dels sacs de ciment.
Els cambrers i els propietaris del restaurant Salamero darrera el taulell; són Conxita Salamero, Ferran Salamero, el seu cosí, Àlvarez i Núria Salamero. El bar estava en l'edifici del Centre Catòlic.
Plaça de Jacint Verdaguer i edifici del seminari dels Frares Menors Franciscans Conventuals. L'indret és més conegut com a plaça de la Muntanya. A la dreta, el carrer de Joan Prim.