• Exposició realitzada a l'Ajuntament amb fotografies dels partits de la semifinal i la final de la Recopa d’Europa d’handbol, disputada i guanyada pel Club Balonmano Granollers, el 10 d'abril de 1976.
  • Exposició realitzada a l'Ajuntament l'any 2025, amb imatges de diferents oficis, pràcticament desapareguts, des de finals del s. XIX als anys seixanta del s. XX.